Omul în toate gândurile lui

Crima oribila LIVE TEXT

22.01 – Oameni buni, tocmai am accidentat o musca. Va tin la curent cu starea ei. O baga astia la verificari.

22.03 – Are doi dinti din aur. O fi o musca manelista. Sau o fi de-aia de striga „fiare vechi!”.

22.05 – Observatiile nu se mai opresc.. Cred ca era la monta cand i-am rupt filmu’. Ii tot mototolea unul aripile.

22.12 – Bai, e grav! Era beata moarta. I-au facut testu’ la sange. Si am mai alergat-o si prin toata bucataria ca s-o-mping cu capul in usa.

22.13 – A venit una de la Stirile de la ora 5 ca sa-mi ia interviu. Dar e 10 seara!

22.14 – Ma intreaba reporterita cum a ajuns musca in starea asta.

22.14 (si cateva secunde, se-ntelege) – Am speriat-o, cand sa ia o curba, si a intrat cu capul in usa. A cazut palanga la pamant.

22.15 – Ma intreaba ce faceam in timpul ala.

22.15 (si doar 5 secunde) – Bai, e proasta asta. Mancam, fa! Bagam sub nas! Ungeam matu’! Infundam stomacu’!

22.30 – E clar, a murit, a iesit doctorul din operatie. Noroc ca a lasat niste viermi in cascaval de dimineata ca altfel era ultima din neam.

22.31 – Reporterita ma intreaba daca imi pare rau. Da, imi pare, e n-am violat musca inainte si nici nu eram beat ca sa apar si eu langa aia din Vaslui pe burtiera.

Lasă un răspuns

